Menu
Vaša košarica

Rješavanje reklamacija i povrat robe

Opće odredbe:

Jamstveni rok započinje onim danom kada kupac preuzme robu. Svaka primjedba će se obrađivati individualnim sporazumom na Vaše zadovoljstvo u skladu s važećim propisima. Kupac je dužan pregledati robu odmah tijekom preuzimanja od dostavne službe kako bi utvrdio nedostatke. Ako se utvrde oštećenja, kupac je dužan ovu činjenicu odmah prijaviti prodavaču i preuzeti robu s rezervom, ili je ne preuzeti (roba je osigurana). Prodavatelj će prigovor riješiti odmah, u teškim slučajevima u roku od 3 radna dana. U opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička procjena stanja proizvoda, najkasnije u roku od 30 dana od dana prigovora. Nakon tog razdoblja, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili ima pravo zamijeniti proizvod za novi proizvod. Osnovni uvjet za prihvaćanje i obradu prigovora je pismena prijava oštećenja putem e-maila na adresu: info@moveco.hr s detaljnim popisom oštećenja i fotodokumentacijom i ovim formularom za reklamaciju. Prema zakonu, roba i njezini dijelovi imaju jamstvo od 24 mjeseca. Jamstvo pokriva samo proizvodne nedostatke.


Jamstvo ne pokriva nedostatke uzrokovane:

  • nepravilnom uporabom proizvoda (nepravilna montaža, neprofesionalni remont, mehanička oštećenja)

  • nepropisnim skladištenjem,  iztrošenje dijelova redovnom uporabom, neizbježnim događajem, prirodnom katastrofom

  • Nepravilnimm održavanje ili nedovoljnim održavanjem, neprofesionalnin zahvatima, nepropisnim rukovanjem ili nepropisnim postavljanjam 


Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene. Kupac naručuje robu po cijenama navedenim u ovoj e-trgovini u trenutku konačne potvrde narudžbe. U slučaju promjene nabavne cijene, kupac ima pravo odustati od ugovora. Na uvid, kupac će dobiti e-poštu s potvrdom u roku od 24 sata (prihvaćanje narudžbe). Prodavatelj nije odgovoran za pogreške u tiskanju poslovnih i tehničkih dokumenata.



Prodavatelj je dužan riješiti prigovor i završiti postupak prigovora na jedan od sljedećih načina:


  • dostava popravljene robe,

  • zamjena robe,

  • isplatom određenog popusta na cijenu robe,

  • povrat kupoprodajne cijene robe,

  • opravdanim odbijanjem reklamacije robe.



Postupak reklamacije

- reklamaciju prijavite putem e-poštom (info@moveco.hr), i ovim formularom za reklamaciju

- ako nije dogovoreno drugačije, robu zajedno s opisom oštećenja i računom (faktura) pošaljite na adresu: Logistická 7, 917 01 Trnava, Slovačka.  Preporužamo da pošiljku osigurate. Pošiljke s pouzećem nećemo preuzeti. 

- o tijeku postupka reklamacije možete se informirati e-mailom na info@moveco.hr ili telefonski na +385 92 405 7789,

- o konačnom rješenju prigovora informirati ćemo Vas telefonski ili e-mailom. 

Ovaj postupak prigovora reguliran je općim uvjetima (u daljnjem tekstu "OU"), koje možete pročitati ovdje: OPĆI UVJETI (OU).

Prije slanja narudžbe bili ste dovoljno i jasno upoznati s općim uvjetima, razumjeli ste i izrazili svoj pristanak s danim OU.

Trošak povrata robe prodavaču zbog reklamacije snosi kupac. Preporučujemo da robu osigurate. Ne primamo pouzeće.



Slanje računa i poreznog dokumenta

Porezni dokument i račun  šaljemo e-poštom. Porezni dokument i račun služe kao potvrda o jamstvu, pod uvjetom da sadrže ime i prezime, ime ili poslovno ime kupca, njegov matični broj, sjedište ako je pravna osoba ili prebivalište ako je fizička osoba. Na zahtjev ćemo poslati originalni porezni dokument putem pošte.


Odustajanje od ugovora – povrat robe

Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora bez navođenja razloga u skladu sa zakonskim propisima o zaštiti potrošača u prodaji na daljinu u roku od 14 dana od primitka robe, odn. od datuma sklapanja ugovora o pružanju usluge ili ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom mediju, ako je prodavatelj ispunio obveze informiranja kupca. Kupac ima pravo raspakirati i testirati robu u tom roku nakon primitka, na način sličan uobičajenoj kupnji u klasičnoj "kamenoj" trgovini, do mjere potrebne za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe. Kupac je odgovoran za svako smanjenje vrijednosti robe. Odredbe u ovom odjeljku ne primjenjuju se izričito na subjekte koji ne udovoljavaju definiciji potrošača. Kupac ostvaruje pravo na odustajanje od ugovora samo u pisanom obliku, preporučenom poštom, kada robu šalje zajedno s obrascem za  Odustajanje od ugovora, računom i poreznom ispravom na našu adresu Logistická 7, 917 01 Trnava,  Slovačka. Preporučujemo da pošiljku osigurate s robom. Robu poslanu pouzećem NEĆEMO PRIHVATITI!


Robu šaljite natrag:


  • nekorištenu

  • neoštećenu

  • kompletnu (uključujući upute za korištenje, upute za uporabu itd.)

  • zajedno s dokazom o kupnji

  • po mogućnosti u originalnom pakiranju.



Trošak vraćanja robe prodavatelju snosi kupac. Preporučujemo da robu osigurate. Ne primamo pouzeće. Kupoprodajnu cijenu robe vratit ćemo vam prijenosom na bankovni račun koji ste vi odredili (osim ako se drugačije ne dogovorimo), najkasnije u roku od 14 dana u skladu s odgovarajućim odredbama zakona. U slučaju da kupac odustane od ugovora i prodavaču isporuči robu smanjene vrijednosti koja je korištena, oštećena ili nepotpuna, kupac će prodavaču nadoknaditi troškove nastale popravkom robe i vraćanjem u prvobitno stanje.


 Važna napomena! - preporučeno preuzimanje pošiljke kod nas i kod dostavljača
  Prilikom preuzimanja upišite ili javite dostavljaču u dostavnicu (ili ga zamolite da je ubaci u terminal) napomenu "Paket oštećen".

           Uključite ovu napomenu svaki put kada preuzimate paket (preporuka dostavljača), to će vam olakšati rješavanje eventualnih  reklamacija  ako je roba oštećena.

           Roba se šalje iz inozemstva i obrađuje se na nekoliko GLS točaka. Ovo je jamstvo za brže rješavanje bilo kojoj reklamacije.


Formulare:

OBRAZAC ZA REKLAMACIJU

ODUSTAJANJE OD UGOVORA