Menu
Vaša košarica

UVJETI DOSTAVE

 Važna napomena! - preporučeno preuzimanje pošiljke kod nas i kod dostavljača
  Prilikom preuzimanja upišite ili javite dostavljaču u dostavnicu (ili ga zamolite da je ubaci u terminal) napomenu "Paket oštećen".


           Uključite ovu napomenu svaki put kada preuzimate paket (preporuka dostavljača), to će vam olakšati rješavanje eventualnih  reklamacija  ako je roba oštećena.

           Roba se šalje iz inozemstva i obrađuje se na nekoliko GLS točaka. Ovo je jamstvo za brže rješavanje bilo kojoj reklamacije.



Svi našI proizvodi dolaze iz inozemstva.
Zbog potencijalnih logističkih poteškoća, moguća su kašnjenja dostave paketa. Ispričavamo se zbog možebitnih neugodnosti.
 Za sve proizvode označene kao raspoložive dostava je od 2-5 radnih dana. Dani dostava se: ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak I petak izuzeti su državni praznici I blagdani.  Za sve proizvode za koje je navedeno da je raspolaganju u eksternom skladištu dostava je oko 7-14 (u iznimnim situacijama do 20)  radnih dana.  Dostava za proizvode koji u trenutku narudžbe nisu raspoloživi biti će dostavljeni nakon njihove nabave u najkraćem mogućem roku.  U slučaju da narudžbu nije moguće isporučiti u najavljenom roku, informirati ćemo vas telefonski ili putem e-maila.

 Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbe ili pojedinačnih stavki narudžbe u sljedećim slučajevima:
- roba se više ne proizvodi I ne dostavlja,
- cijena robe se značajno promijenila,
- proizvod je dugotrajno nedostupan.
 
Ako se ova situacija dogodi, prodavatelj će se obratiti kupcu u svrhu sporazuma. Ako je kupac platio dio ili cijeli iznos narudžbe, iznos otkazane narudžbe ili za otkazane stavke u narudžbi bit će vraćen na bankovni račun kupca najkasnije u roku 14 radnih dana. Kupac će o ovom koraku biti obaviješten telefonski ili e-mailom  I novac će prodavatelj vratiti kupcu nalogom na bankovni račun kupca.
 
Dostavna služba 

Naručenu robu poslat ćemo vam ekskluzivno preko dostavne službe dpd samo na području hrvatske republike. Vrijeme dostave ne može odrediti  u narudžbi, moguće je dogovoriti s dostavnom službom koja će na dan dostave poslati poruku preko e-maila ili viber-a s linkom na korisničku službu dpd-a gdje možete zatražiti promjenu datuma dostave ili promjenu adrese dostave.  Djelatnik dostavne službe će vas kontaktirati na telefosnki broj koji ste naveli u narudžbi bezprosredno prije dolaska na adresu.
 
Cijena dostave

Do 2 kg – 5€  bez pdv-a / 6€ sa pdv-om
Do 3 kg – 5,50€ bez pdv-a / 6,60€ sa pdv-om
Do 5 kg – 6,50€ bez pdv-a / 7,80€ sa pdv-om
Do 10 kg – 8€ bez pdv-a / 9,60€ sa pdv-om
Do 15 kg – 8,50€ bez pdv-a / 10,20€ sa pdv-om
Do 20 kg – 10,50€ bez pdv-a / 12,60€ sa pdv-om
Do 30 kg – 11€ bez pdv-a / 13,20€ sa pdv-om
Do 31,5 kg – 13€ bez pdv-a / 15,60€ sa pdv-om
Do 60 kg - 22€ bez pdv-a / 26,40€ sa pdv-om
Do 90 kg - 33€ bez pdv-a / 39,60€ sa pdv-om
Do 120 kg - 44€ bez pdv-a / 52,80€ sa pdv-om
Do 150 kg - 55€ bez pdv-a / 66€ sa pdv-om


Za svakih sljedećih 30kg težine (I samo započetih) obračunava se dodatna nadoplata u iznosu od 11€ bez pdv-a (13,20€ sa pdv-om). 


Postupak preuzimanja pošiljke:

Provjerite da li je paket proizvoda nije oštećen. Ako paket pokazuje znakove oštećenja (npr. Potrgan karton, stisnut ili zgnječeni  I sl.), ne preuzmite ga ili preuzmite s upozorenjem. Ako primite oštećenu ili nepotpunu robu, dužni ste nas obavijestiti telefonom (+385 92 405 7789) ili e-mailom na info@moveco.hr . Ako je paket uredan, platite robu I preuzmite pošiljku. Ako nalazite štetu na proizvodu nakon raspakiranja, odmah nam se obratite. Potraživanja iz prethodno identificiranih nedostatka takve oštećene robe možete dobiti samo ako dokažete da je roba već imala oštećenja u vremenu preuzimanja od prijevoznika. Pri raspakiranju  pazite da  ambalažu I unutarnjeg punjenja ne oštetite te  ambalažu ne bacajte odmah I neko vrijeme čuvajte.



 Važna napomena! - preporučeno preuzimanje pošiljke kod nas i kod dostavljača
  Prilikom preuzimanja upišite ili javite dostavljaču u dostavnicu (ili ga zamolite da je ubaci u terminal) napomenu "Paket oštećen".

           Uključite ovu napomenu svaki put kada preuzimate paket (preporuka dostavljača), to će vam olakšati rješavanje eventualnih  reklamacija  ako je roba oštećena.

           Roba se šalje iz inozemstva i obrađuje se na nekoliko GLS točaka. Ovo je jamstvo za brže rješavanje bilo kojoj reklamacije.